wtorek, 3 stycznia 2012

somethnig new.

tak, tak to jeszcze grudniowy 'twór'. :)
przed świętami dostałam zamówienie na album, który miał być prezentem gwiazdkowym. dostałam zdjęcia, opisy, ale i pełną dowolność co do wyglądu albumu. na początku pomyślałam, że zrobię podobny do tego, ale kiedy już zabrałam się do pracy, moja koncepcja totalnie się zmieniła.:) 
bardzo chciałam zrobić taki bałaganiarski album (jak u mistrzyni Jaszmurki) i jakoś poszło. nie wiem, czy mi się udało, ale jestem zadowolona, bo to na pewno coś innego, niż rzeczy, które robiłam do tej pory. :) album jest na bazie szarych kopert, gdzieniegdzie pojawiają się tekturki z sentencjami no i masa koloru.
 tak się rozpędziłam, że drugi album, który zrobiłam przed świętami, jest w podobnym stylu. ale o tym innym razem. :) 


















piąteczka dla tych, którzy obejrzeli do końca. :)

6 komentarzy: